ٹرانسمیشن ٹاور پاور ٹاور پاور قطب

- Sep 18, 2018 -

تین مرحلے برقی پاور سسٹم ہائی وولٹیج (66- یا 69 کلوواٹ اور اس سے اوپر) اور اضافی ہائی وولٹیج (110- یا 115 کلوواٹ اور اس سے اوپر کے لئے استعمال کیا جاتا ہے؛ اکثر معاون نظام میں 138- یا 230 کلوواٹ) AC ٹرانسمیشن لائنز. ٹاورز کو تین (یا تینوں کے ملٹی) conductors کے لئے ڈیزائن کیا جانا چاہئے. ٹاورز عام طور پر سٹیل کی لٹیاں یا ٹرانسس ہیں (کینیڈا، جرمنی، اور اسکینیاویہ میں بعض صورتوں میں استعمال کیا جاتا ہے) اور انسولین یا تو گلاس یا چینی مٹی کے برتن ڈس یا سلیکون ربڑ یا EPDM ربڑ کا استعمال کرتے ہوئے جامع انسولیٹر ہیں جن کی تار یا لمبی چھڑیوں میں جمع ہوتا ہے. لمبائی لائن وولٹیج اور ماحولیاتی حالات پر منحصر ہے.

عام طور پر، ایک یا دو زمین کی تاروں کو بھی "گارڈ" تار بھی کہا جاتا ہے، سب سے زیادہ اوپر بجلی پر منحصر ہوتا ہے اور نقصان دہ طور پر اسے زمین میں تبدیل کر دیتا ہے.

اعلی اور اضافی ہائی وولٹیج کے ٹاورز عام طور پر دو یا زیادہ برقی سرکٹس لے جاتے ہیں (بہت کم استثناء کے ساتھ، 500 کلوواٹ اور اس سے زیادہ کے لئے صرف ایک سرکٹ). [ حوالہ کی ضرورت ہے ] اگر سرکٹ کئی سرکٹس لینے کے لئے تیار ٹاورز کا استعمال کرتے ہوئے ایک لائن تعمیر کی جاتی ہے، تو تعمیر کے وقت تمام سرکٹس کو انسٹال کرنا لازمی نہیں ہے. در حقیقت، اقتصادی وجوہات کے لئے، کچھ ٹرانسمیشن لائنوں کو تین (یا چار) سرکٹ کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے، لیکن ابتدائی طور پر صرف دو (یا تین) سرکٹ نصب کیے جاتے ہیں.

کچھ اعلی وولٹیج سرکٹس اکثر ہی ایک ہی ٹاور پر 110 کلو واٹر لائنز پر تعمیر کیے جاتے ہیں. اسی ٹاورز پر 380 کلوواٹ، 220 کلوواٹ اور 110 کلو لائنوں کی متوازی سرکٹ عام ہے. بعض اوقات، خاص طور پر 110 کلوواٹ سرکٹس کے ساتھ، متوازی سرکٹ ریلوے برقی جراثیم کے لئے کرشن لائنوں پر مشتمل ہوتا ہے.

ہائی وولٹیج ڈی سی ٹرانسمیشن ٹاورز [ ترمیم ]

Rosser، منیتوبا ، کینیڈا کے قریب قریب ڈورس کنورٹر اسٹیشن کے قریب نسنسن دریائے بپول کے ٹرمیننس کے قریب HVDC فاصلہ ٹاور - اگست 2005

اعلی وولٹیج براہ راست موجودہ (HVDC) ٹرانسمیشن لائنز یا تو monopolar یا bipolar نظام ہیں. دوپولر نظام کے ساتھ، ٹاور کے ہر طرف ایک کنڈکٹر کے ساتھ ایک کنڈومر کا انتظام استعمال کیا جاتا ہے. کچھ اسکیموں پر، زمین کا کنڈریکٹر الیکٹروڈ لائن یا زمین کی واپسی کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے. اس صورت میں، پائلون کے الیکٹرو کیمیکل سنکنرن کو روکنے کے لئے سلون پر اضافی گرفتاریوں سے لیس ہونے والی انسولینز کے ساتھ نصب کرنا پڑا. زمین کی واپسی کے ساتھ سنگل قطب HVDC ٹرانسمیشن کے لئے، صرف ایک کنڈکٹر کے ساتھ ٹاور استعمال کیا جا سکتا ہے. تاہم بہت سے معاملات میں، ٹاوروں کو دو قطب کے نظام میں بعد میں تبدیل کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے. ان صورتوں میں، اکثر ٹاور کے دونوں اطراف کے کنسلیکٹر میکانی وجوہات کے لئے نصب کیے جاتے ہیں. جب تک قطب کی ضرورت ہو تو، یہ یا تو الیکٹروڈ لائن کے طور پر استعمال ہوتا ہے یا قطب کے ساتھ متوازی میں استعمال میں شامل ہوتا ہے. اختتام کیس میں، کنورٹر سٹیشن سے earthing (گراؤنڈ) الیکٹروڈ تک لائن، زیر زمین کیبل کے طور پر بنایا جاتا ہے، جیسا کہ ایک ہی دائیں جانب راستے کے اوپر یا زمین کا کنڈرور استعمال کرتے ہوئے.

الیکٹروڈ لائن ٹاورز کچھ ایچ وی ڈی ڈی اسکیموں میں استعمال کر رہے ہیں جو پاور الیکٹروڈ کو کنورٹر اسٹیشن سے پاور الیکٹروڈ تک لے جاتے ہیں. وہ 10-30 کلوواٹ کے وولٹیجز کے ساتھ لائنوں کے لئے استعمال کیا ڈھانچے کی طرح ہیں، لیکن عام طور پر صرف ایک یا دو کنڈرورز لے جاتے ہیں.

ریلوے کی کرشن لائن ٹاورز [ ترمیم ]

جرمنی میں بارتھولوم ، قریبی ٹرانسمیشن موجودہ (110 کلوواٹ، 16.67 ہز) کے قریب ایک پاور لائن کے مرحلے کی منتقلی کے ساتھ کشیدگی کا ٹاور

ٹاورز واحد مرحلہ اے سی ریلوے کرشن لائنوں کے لئے استعمال کیا جاتا ہے 110 کلوواٹ تین مرحلے لائنوں کے لئے استعمال ہوئے ٹاوروں کی تعمیر میں اسی طرح کی. اسٹیل ٹیوب یا کنکریٹ پولز بھی ان لائنوں کے لئے استعمال ہوتے ہیں. تاہم، ریلوے کیشنشن موجودہ نظام دو قطب AC سیسټم ہیں، لہذا ٹریشن لائن دو کنسلیکٹرز کے لئے تیار ہیں (یا دو کے ملحقہ، عام طور پر چار، آٹھ، یا بارہ). ایک قاعدہ کے طور پر، ریلوے کرشن لائنوں کے ٹاوروں کو دو الیکٹرک سرکٹیں لے جاتے ہیں، لہذا ان کے پاس چار کارکن ہیں. یہ عام طور پر ایک سطح پر منظم کیا جاتا ہے، جس سے ہر سرکٹ صلیب بازی کا نصف حصہ رکھتا ہے. چار کرشن سرکٹ کے لئے، کنڈیٹر کی ترتیب دو سطحوں میں ہے اور چھ برقی سرکٹ کے لئے، کنڈیٹر کا انتظام تین درجے میں ہے.

مختلف اقسام کے دائرے کے لئے ٹاورز [ ترمیم ]

سویڈن میں پائلڈ کے بارے میں 1918.

یہ سیکشن کی توثیق کے لئے اضافی حوالہ کی ضرورت ہے . براہ مہربانی قابل اعتماد ذرائع پر حوالہ شامل کرکے اس مضمون کو بہتر بنانے میں مدد کریں . غیر محفوظ مواد کو چیلنج اور ہٹا دیا جا سکتا ہے. (اپریل 2011) ( اس ٹیمپلیٹ پیغام کو کس طرح دور کرنے کے لئے اور جب جانیں )

مختلف تعدد اور مرحلے کی گنتی کے AC سرکٹس، یا AC اور DC سرکٹس، اسی ٹاور پر انسٹال ہوسکتی ہے. عام طور پر اس طرح کے تمام سرکٹس میں 50 کلو واٹ اور زیادہ سے زیادہ وولٹیج ہیں. تاہم، کم وولٹیج کے لئے اس قسم کی کچھ لائنیں موجود ہیں. مثال کے طور پر، ٹاورز دونوں ریلوے کرشن طاقت سرکٹس اور عام تین مرحلے AC گرڈ کے ذریعہ استعمال ہوتے ہیں.

لائن کے دو بہت مختصر حصے AC اور DC پاور سرکٹ دونوں لے جاتے ہیں. وولگا ہائیڈرو الیکٹرک اسٹیشن پر ایچ وی ڈی ڈی وولگگراڈ-ڈانباس کے ٹرمینل کے قریب اس طرح کے ٹاورز کا ایک سیٹ ہے. دوسرے اسٹینکولین کے دو ٹاورز جنوب ہیں، جس میں تین مرحلے اے سی لائن اسٹینکولن-ہلمببکلین کے HVDC کوٹ-اسکان اور üne سرکٹ کا ایک سرکٹ ہے.

ایڈالف اسٹیٹک انورٹر پلانٹ اور بروکولن کے درمیان پاور لائن کے ایک حصے میں AC سرکٹس اور ڈی سی الیکٹروڈ لائنز لے جانے والے ٹاور موجود ہیں. یہ سلنڈر HVDC چوک بٹ کے الیکٹروڈ لائن لے جاتا ہے.

کوئلے کریک اسٹیشن کے کنورٹر اسٹیشن میں ایچ وی ڈی سی سی کے الیکٹروڈ لائن کو مختصر حصے پر دو AC لائنوں کے ٹاورز کے طور پر استعمال کرتے ہیں.

وولمر کنورٹر سٹیشن سے پیسفک ڈی سی انٹٹی کے الیکٹروڈ لائن کے سر کے سیکشن ول روجر سٹیٹ بیچ کے قریب گراؤنڈ الیکٹروڈ میں گراؤنڈ الیکٹروڈ تک الیکشن سلیک پر AC سلنس بھی نصب کیے گئے ہیں. یہ سلممر مشرق کنورٹر اسٹیشن سے جنوبی کیلیفورنیا ایڈیشن مالبیو سبسٹریشن تک چلتا ہے، جہاں اوپر لائن کا حصہ ختم ہوجاتا ہے.

جرمنی، آسٹریا اور سوئٹزرلینڈ میں کسی بھی ٹرانسمیشن ٹاورز کو راستے کے حقوق کو بہتر بنانے کے لئے عوامی ای سی گرڈ سرکٹس اور ریلوے کرشن طاقت دونوں لیتے ہیں.

ٹاور ڈیزائن [ ترمیم ]

شکل [ ترمیم ]

گائے "ڈیلٹا" ٹرانسمیشن ٹاور (نادا میں "بنی" V "اور" Y ") کا ایک مجموعہ.

ٹرانسمیشن ٹاورز کے مختلف سائز مختلف ممالک کے لئے عام ہیں. شکل بھی سرکٹس کی وولٹیج اور تعداد پر منحصر ہے.

ایک سرکٹ [ ترمیم ]

ان کی استحکام کی وجہ سے ڈیلٹا سلون واحد سرکٹ لائنوں کے لئے سب سے عام ڈیزائن ہیں. ان کے اوپر ایک افقی بازو کے ساتھ V کے سائز والا بدن ہے، جس میں ایک الٹی ڈیلٹا ہوتا ہے . بڑے ڈیلٹا ٹاورز عام طور پر دو گارڈ کیبل استعمال کرتے ہیں.

آئر لینڈ، اسکینڈانیایا اور کینیڈا میں پورٹل سلون بڑے پیمانے پر استعمال کیے جاتے ہیں. وہ ایک ٹاس بازی کے ساتھ دو ٹانگوں پر کھڑے ہوتے ہیں، جو انہیں ایچ شکل بناتا ہے. 110 کلو گرام تک وہ اکثر لکڑی سے بنا رہے تھے، لیکن اعلی وولٹیج لائنز نے سٹیل پائلون استعمال کرتے ہیں.

چھوٹے سنگل سرکٹ پائلون ایک طرف اور ایک دوسرے پر دو چھوٹے کراس ہتھیار ہوسکتے ہیں.

دو سرکٹس [ ترمیم ]

ایک سطح کی سلون صرف ایک کراس بازی ہے جس میں ہر طرف 3 کیبلیں لیتے ہیں. کبھی کبھی ان کے حفاظتی کیبلز کے لئے ایک اضافی کراس بازی ہے. ان کی کم سائز کی وجہ سے انہیں اکثر ہوائی اڈوں کے قریب استعمال کیا جاتا ہے.

سابق جی ڈی آر سے عام ٹی سائز کا 110 کلو واٹر ٹاور.

ڈینیوب سلون یا ڈونوماسسٹن نے ڈینبون دریا کے بعد 1927 میں تعمیر کی ایک لائن سے ان کا نام حاصل کیا. وہ یورپی ممالک جیسے جرمنی یا پولینڈ میں سب سے زیادہ عام ڈیزائن ہیں. ان کے پاس دو کراس ہتھیاروں ہیں، اوپری بازی ایک کی جاتی ہے اور کم بازو ہر طرف دو کیبل رکھتا ہے. کبھی کبھی ان کے حفاظتی کیبلز کے لئے ایک اضافی کراس بازی ہے.

ٹن سائز ٹاورز سب سے زیادہ عام ڈیزائن ہیں، ان کے پاس 3 افقی کی سطح ہیں جو ہر طرف پائلڈ کے قریب ایک کیبل کے ساتھ ہے. برطانیہ میں دوسرا سطح دوسرے لوگوں سے زیادہ وسیع ہے جبکہ ریاستہائے متحدہ میں تمام کراس ہتھیار اسی چوڑائی میں ہیں.

پاؤڈر سے منسلک تاروں کی قریبی، جس میں مختلف حصوں کی تشریح کی گئی ہے.

چار سرکٹس [ ترمیم ]

جرمنی میں 4 یا اس سے بھی 6 سرکٹس کے لئے کرسمس کے درخت کے سائز ٹاورز عام ہیں اور 3 کراس ہتھیار ہیں جہاں سب سے زیادہ بازو ہر ایک کیبل ہے، دوسرا دو کیبلیں ہیں اور تیسری کیبل ہر طرف کی تین کیبل ہے. تیسری بازو کیبلز عام طور پر کم ہائی وولٹیج کے لئے سرکٹس لیتے ہیں.

سپورٹ ڈھانچے [ ترمیم ]

ڈینیوب قطب جرمنی میں 110 کلوواٹ کے لئے، 1930 ء میں تعمیر کیا گیا تھا

ٹاورز خود کار طریقے سے اور کسی بھی سمت میں کنڈرور بوجھ، ناقابل یقین کنڈکٹر، ہوا اور برف کی وجہ سے تمام فورسز کے خلاف مزاحمت کرنے کے قابل ہو سکتا ہے. اس طرح کے ٹاورز اکثر مربع اڈوں اور عموما چار پوائنٹس کے ساتھ زمین کے ساتھ ہیں.

ایک نیم لچکدار ٹاور ڈیزائن کیا گیا ہے تاکہ اس کے اوپر سرزمین کی تاروں کو قریبی ڈھانچے کو میکانی بوجھ کو منتقل کرنے کے لۓ استعمال کیا جاسکتا ہے، اگر ایک مرحلے کا کنڈرور ٹوٹ جاتا ہے اور ساخت غیر مسخ شدہ بوجھ کے تابع ہے. یہ قسم اضافی ہائی وولٹیجز پر مفید ہے، جہاں مرحلہ کنڈرورز بنڈل ہیں (فی فی دو یا زیادہ تاروں). یہ ممکن نہیں ہے کہ ان سب کے لئے ایک بار پھر توڑنے کے لئے، ایک تباہ کن حادثہ یا طوفان کو روکنے کے لئے.

ایک لڑکا مالک ایک بہت چھوٹا سا اثر رکھتا ہے اور کشیدگی سے لڑکا تاروں پر انحصار کرتی ہے تاکہ ساخت کی حمایت اور کنسلسروں سے کسی بھی غیر متوازن کشیدگی کا بوجھ لگائے. ایک لڑکا ٹاور ایک وی شکل میں بنایا جا سکتا ہے، جو وزن اور قیمت بچاتا ہے. [2]

مواد [ ترمیم ]

ٹائلر سٹیل [ ترمیم ]

وگگا وگگا ، آسٹریلیا کے نزدیک پرانے لمبی ٹاور کے بعد سٹیل ٹیوب ٹاور

عام طور پر ٹائلر سٹیل سے بنائے جانے والی پولیں فیکٹری میں جمع کیے جاتے ہیں اور بعد میں دائیں جانب کی طرف جاتے ہیں. اس کی پائیداری اور مینوفیکچررز اور تنصیب کی سہولت کی وجہ سے، حالیہ برسوں میں بہت سارے افادیتوں نے نئی پاور لائنوں اور ٹاور کی جگہوں کے لۓ لاٹھی سٹیل پر مونوپولر سٹیل یا کنکریٹ ٹاورز استعمال کیے ہیں. [ حوالہ کی ضرورت ہے ]

جرمنی میں سٹیل ٹیوب پائلون بھی بنیادی طور پر درمیانے وولٹیج لائنز کے لئے قائم کیے جاتے ہیں، اس کے علاوہ، اعلی وولٹیج ٹرانسمیشن لائنوں یا 110 الیکٹرک وولٹیج کے لئے آپریٹنگ وولٹیجز کے لئے دو برقی سرکٹس کے لئے. اسٹیل ٹیوب پائلون کو اکثر فرانس میں 380 کیوی لینوں کے لئے استعمال کیا جاتا ہے، اور ریاستہائے متحدہ میں 500 کلو واٹر لائنوں کے لئے.

لاطینی [ ترمیم ]

یہ بھی دیکھتے ہیں: لیٹ ٹاور

ایک لچکدار ٹاور سٹیل یا ایلومینیم حصوں سے بنا ایک فریم ورک تعمیر ہے. لمبی ٹاورز تمام وولٹیجز کی بجلی کی لائنز کے لئے استعمال کیے جاتے ہیں، اور ہائی وولٹیج ٹرانسمیشن لائنوں کے لئے سب سے زیادہ عام قسم ہیں. بالٹی ٹاورز عام طور پر جستی سٹیل سے بنا رہے ہیں. ایلومینیم کم وزن کے لئے استعمال کیا جاتا ہے، جیسے پہاڑی علاقوں میں جہاں ڈھانچے ہیلی کاپٹر کی طرف سے رکھی جاتی ہیں. ایلومینیم بھی اس ماحول میں استعمال کیا جاتا ہے جو سٹیل کو سنبھالنے والا ہوگا. ایلومینیم ٹاوروں کی اضافی مادی قیمت کم تنصیب کی لاگت کی طرف سے شروع ہو جائے گی. ایلومینیم لٹکن ٹاورز اس کے لئے اسٹیل کے لئے اسی طرح کی ہوتی ہے، لیکن ایلومینیم کے نچلے جوان کے ماڈیول کو لے جانا لازمی ہے.

ایک لاٹھی ٹاور عام طور پر اس جگہ پر جمع کیا جاتا ہے جہاں اسے تعمیر کیا جانا ہے. یہ بہت لمبائی ٹاور ممکن ہے، 100 میٹر (328 فٹ) تک (اور خصوصی معاملات میں بھی زیادہ، جیسا کہ البی کراس 1 اور ایلبی کراس 2 میں ). کرین کا استعمال کرتے ہوئے لاٹھی سٹیل ٹاورز کی اسمبلی کی جا سکتی ہے. لیٹٹی اسٹیل ٹاورز عموما زاویے سے پروفیسر سٹیل بیم ( L- یا ٹی بیم ) سے بنا رہے ہیں. بہت لمبے ٹاورز کے لئے، ٹرانس اکثر استعمال ہوتے ہیں.

لکڑی [ ترمیم ]

لکڑی اور دھاتی کراسبر

لکڑی ایک ایسا مواد ہے جو ہائی وولٹیج ٹرانسمیشن میں استعمال میں محدود ہے. دستیاب درختوں کی محدود اونچائی کی وجہ سے، لکڑی کے سلنوں کی زیادہ سے زیادہ اونچائی تقریبا 30 میٹر (98 فٹ) تک محدود ہے. لکڑی ہی کم سے کم لمبی فریم ورک کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. اس کے بجائے، وہ کثیر قطب ساختہ بنانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے، جیسے ایچ فریم اور K-frame ڈھانچے. وہ وولٹیج بھی محدود ہیں، جیسے دیگر علاقوں میں، جہاں لکڑی کے ڈھانچے میں صرف 30 کلوواٹ تک وولٹیج موجود ہیں.

کینیڈا یا ریاستہائے متحدہ جیسے ممالک میں، لکڑی کے ٹاورز میں 345 کلوواٹ تک وولٹیجز ہیں. یہ سٹیل ڈھانچے کے مقابلے میں کم مہنگا ہوسکتے ہیں اور لکڑی کے اضافی وولٹیج کی موصلیت کی خصوصیات کا فائدہ اٹھاتے ہیں. [2] 2012 تک، لکڑی کے ٹاورز پر 345 کیوی لائنیں اب بھی امریکہ میں استعمال میں ہیں اور کچھ بھی اس ٹیکنالوجی پر تعمیر کی جا رہی ہیں. [3] [4] مستقل متبادل کی تعمیر کرتے ہوئے لکڑی کو عارضی ڈھانچے کے لئے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے.

کنکریٹ [ ترمیم ]

جرمنی میں ایک مضبوط کنکریٹ قطب

کنکریٹ پائلون عام طور پر صرف 30 کلو گرام سے نیچے آپریٹنگ وولٹیجز کے ساتھ لائنوں کے لئے استعمال کیے جاتے ہیں. غیر معمولی معاملات میں، کنکریٹ پائلون بھی 110 کلو واٹر لائنز کے ساتھ ساتھ عوامی گرڈ کے لئے یا ریلوے کیشنشن موجودہ گرڈ کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. سوئٹزرلینڈ میں، 5.5 کلوواٹ کے اوپر کی لائنوں کے لئے استعمال کیا جاتا ہے 59.5 میٹر کی اونچائیوں کے ساتھ کنکریٹ پینل (دنیا کے سب سے قدیم پائلٹ لیتاؤ میں تیار کنکریٹ) استعمال کیا جاتا ہے. کینیڈا اور ریاستہائے متحدہ میں کنکریٹ پولز بھی استعمال کیے جاتے ہیں.

کنکریٹ پینل، جو تیار نہیں ہیں، بھی 60 میٹر سے زیادہ تعمیرات کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. ایک مثالی برلن میں ریٹر ویسٹ پاور پلانٹ کے قریب 380 کلو واٹر پاور لائن کی 66 میٹر (217 فٹ) قد پاؤل ہے. اس طرح کے سلون صنعتی چمنی کی طرح نظر آتے ہیں. [ حوالہ کی ضرورت ہے ] چین میں دریاؤں کو پار کرنے والی لائنوں کے لئے کچھ پائلٹ کنکریٹ کا تعمیر کیا گیا تھا. ان پائلسن میں سے سب سے زیادہ لمبائی نانجنگ پر 257 میٹر (843 فٹ) کی اونچائی کے ساتھ یانٹز پاور لائن سے تعلق رکھتے ہیں.

خصوصی ڈیزائن [ ترمیم ]

کبھی کبھی (پودوں کو منتقل کرنے والے سب سے زیادہ وولٹیج کی سطح کے لئے خاص طور پر سٹیل کی لچک ٹاورز) نصب کیے جاتے ہیں، اور اینٹینا اوپر سر زمین کے تار سے اوپر یا اس سے اوپر اوپر واقع ہوتے ہیں. عام طور پر ان تنصیبات موبائل فون کی خدمات یا پاور سپلائی فرم کے آپریٹنگ ریڈیو ہیں، لیکن بعض اوقات دیگر ریڈیو سروسز کے لئے، جیسے سمتالی ریڈیو. اس طرح کم طاقت ایف ایم ریڈیو اور ٹیلی ویژن ٹرانسمیٹر کے لئے اینٹینا منتقل کرنے سے پہلے ہی سلون پر انسٹال کیا گیا تھا. ایلبی کراسنگ 1 ٹاور پر، ہیمبرگ پانی اور نیویگیشن دفتر سے تعلق رکھنے والی ایک رڈار کی سہولت ہے.

وسیع وادیوں کے پار کرنے کے لئے، کنڈیٹروں کے درمیان ایک بڑی فاصلے کو برقرار رکھنے کے لئے ضروری ہے کہ سردیوں کے دوران ٹرانسمیشن کیبلز کی وجہ سے مختصر سرکٹ سے بچنے کے لۓ. اس کو حاصل کرنے کے لئے، کبھی کبھی ہر ایک کنیکٹر کے لئے علیحدہ مالک یا ٹاور استعمال کیا جاتا ہے. فلیٹ ساحلوں کے ساتھ وسیع دریاؤں اور اسٹراٹ کو پار کرنے کے لئے، نیویگیشن کے لئے ایک اونچائی کی ایک بڑی اونچائی کی ضرورت کی وجہ سے بہت لمبائی ٹاوروں کو تعمیر کرنا لازمی ہے. اس طرح کے ٹاورز اور کنڈریکٹروں کو وہ پرواز کی حفاظت کے لیمپ اور عکاس کے ساتھ لیس ہونا لازمی ہے.

دو مشہور وسیع دریا کی پارلیمنٹ البی کراسسنگ 1 اور ایلبی کراسسنگ 2 ہیں . یورپ میں 227 میٹر (745 فٹ) لمبے لمبائی میں سب سے لمبائی اونچائی کی لمبائی ہے. سپین میں، کیڈیز کے ہسپانوی بیل میں اوپر کی لائن کراسنگ سلنس خاص طور پر دلچسپ تعمیر ہے. اہم کراسنگ ٹاورز فرشوم فریم ورک کی تعمیر کے دوران 158 میٹر (518 فٹ) قد ہیں. سب سے طویل سر کے اوپر اسپین ناروے سوگنیفورڈ (4،597 میٹر (15،082 فٹ) دو مراکز کے درمیان پار کر رہے ہیں اور گرین لینڈ میں امریکی اسپان (5،376 میٹر (17،638 فٹ) ہیں. جرمنی میں، این بی ڈبلیو اے اے اے جی کے آئیکاٹٹ کے نزدیک سر لائن ملک میں 1،444 میٹر (4،738 فوٹ) ہے.

کھڑی اور گہرائی والووں کے اوپر سر لائنوں کو چھوڑنے کے لئے، مائل ٹاورز کبھی کبھار استعمال ہوتے ہیں. ان کو استعمال کیا جاتا ہے ہورور ڈیم ، ریاستہائے متحدہ امریکہ میں واقع ہے، کولوراڈو کے بلیک وادی کی چٹائیوں کو پھیلانے کے لئے . سوئسزرلینڈ میں، ایک نیک پیلون [ غیر متوقع ] عمودی سے 20 ڈگری کے قریب واقع سرجن ، سینٹ گیلسن کے قریب واقع ہے. سوئٹزرلینڈ میں دوپہر 380 کلو پونسن پر استعمال کرتے ہوئے زیادہ تر معدنی مٹیوں کا استعمال کیا جاتا ہے، ان میں سے ایک 32 کی 32 میٹر عمودی سے 18 ڈگری کی طرف سے جھکا جاتا ہے.

پاور سٹیشن چمنی کبھی کبھی باہر جانے والے لائنوں کے کنیکٹرز کو فکسنگ کرنے کے لئے کراسبس سے لیس ہوتے ہیں. فلو گیسوں کی طرف سے سنکنرن کے ساتھ ممکنہ مسائل کی وجہ سے، ایسی تعمیرات بہت کم ہیں.

2010 میں نیدرلینڈز میں ایک نیا قسم کا پائلٹ استعمال کیا جائے گا. یہ سلن ڈچ آرکیٹیکٹس زوارٹس اور جوسما کی طرف سے ایک کم سے کم ساختہ ڈھانچے کے طور پر ڈیزائن کیا گیا تھا. ڈیزائن کے لئے جسمانی قوانین کا استعمال مقناطیسی میدان میں ممکن ہوسکتا ہے. اس کے علاوہ، ارد گرد کی زمین کی تزئین پر بصری اثر کم ہو گیا ہے. [5]

دو ساحل کے سائز کا سلون ہنگری میں ظاہر ہوتے ہیں، جس میں M5 موٹر وے کے دونوں اطراف اضطرارت کے قریب. ( 47.2358442 ° ن 19.3907302 ° ای [6] )

اسمبلی [ ترمیم ]

کیبل رگجر ایک پاؤڈر کے اوپر ایک فائبر آپٹک ڈیٹا کیبل کو شامل کرنے میں مصروف ہیں جو اوپر ٹاور رہائشی کیبل کے ارد گرد زخم ہے. کیبل (SkyWrap) ایک سفر مشین کی طرف سے زخم ہے، جس کی حمایت کیبل کے ارد گرد ایک کیبل ڈرم گھومتا ہے جیسے یہ جاتا ہے. یہ ٹاور سے ٹاور سے اپنی اپنی طاقت کے تحت سفر کرتا ہے، جہاں اس کے برعکس برباد ہوجاتا ہے. تصویر میں، موٹر یونٹ بھر میں منتقل کر دیا گیا ہے لیکن کیبل ڈرم ابھی تک پہنچنے والا ہے.

ٹرانسمیشن ٹاورز بھی تعمیر کیے جانے سے پہلے، ٹاور ٹیسٹنگ اسٹیشنوں پر پروٹوٹائپ ٹاورز ٹیسٹ کیے جاتے ہیں. وہاں مختلف طریقے موجود ہیں جنہیں ان کے بعد جمع کیا جا سکتا ہے.

ایک نیا ٹاور شروع ہونے کے بعد عارضی آدمی کی پتلون

  • وہ زمین پر افقی طور پر جمع کیے جا سکتے ہیں اور دھکا ھیںچو کیبل کی طرف سے تیار کیا جا سکتا ہے. بڑے پیمانے پر اسمبلی کے علاقے کی ضرورت ہے کیونکہ یہ طریقہ کار ہی کم از کم استعمال کیا جاتا ہے.

  • وہ عمودی طور پر جمع کیے جاسکتے ہیں (ان کی حتمی صحیح حیثیت میں). اس طرح میں یانگٹ دریا کراسٹنگ جیسے بہت قد ٹاورز جمع تھے.

  • ایک پنکھ کرین کو لاٹھی ٹاوروں کو جمع کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے. [7] یہ افادیت کے قطبوں کے لئے بھی استعمال کیا جاتا ہے.

  • محدود رسائی کے حامل علاقوں میں ہیلی کاپٹر اپنے اسمبلی کے لئے فضائی کرین کے طور پر خدمت کرسکتے ہیں. ٹاوروں کو کہیں اور بھی جمع کیا جا سکتا ہے اور ٹرانسمیشن دائیں طرف سے اپنی جگہ پر پھینک دیا جا سکتا ہے. [8]


متعلقہ خبریں

متعلقہ مصنوعات

  • برقی ٹاور کی ساخت
  • وائرلیس سگنل ٹاور
  • ریلوے سگنل کی ساخت
  • ہوا پاور جنریٹر ٹاور
  • سمندر پونڈ ٹربائن ٹاور
  • ہلکے قطب سے نمٹنے