پاور انڈسٹری میں ہائی وولٹیج ٹرانسمیشن ٹاور کی اقسام

- Sep 29, 2018 -

کسی بھی برقی پاور ٹرانسمیشن لائن کا بنیادی عنصر ٹرانسمیشن ٹاور ہے. ہائی وولٹیج ٹرانسمیشن لائنوں کے اہم پیرامیٹرز بنیادی طور پر وولٹیج کی سطح پر منحصر ہیں. برقی پاور ٹرانسمیشن لائنوں کے لئے ٹاورز مختلف اقسام ہیں. ٹرانسمیشن ٹاورز کی اہم اقسام کو بیلی کے طور پر درجہ بندی کر سکتے ہیں.

1. معطل ٹاور

2. کشیدگی کا ٹاور

3. ٹرانسمیشن ٹاور

4. خصوصی ٹاور

مندرجہ بالا ٹرانسمیشن ٹاور اقسام کی اقسام ہیں جو وسیع پیمانے پر تکنیکی پس منظر پر غور کر رہے ہیں. یہ ٹرانسمیشن کی اقسام بنیادی طور پر اپنی منفرد خصوصیات اور مختلف ایپلی کیشنز کے مطابق الیکٹریکل پاور ٹرانسمیشن پر مبنی ہیں. ٹرانسمیشن لائن ٹاور ڈیزائنرز اس طرح کے سائز کے ساتھ ٹاور تیار کرنے کے لئے ماحول کے ساتھ مرکب تیار کرنے کی کوشش کر رہے ہیں. عام طور پر ٹاور کی شکلوں کو ماحولیاتی ماحولیاتی توجہ کے ساتھ استعمال کیا جا رہا ہے .سب سے زیادہ توجہ اور پبک زمین پر ٹرانسمیشن لائن ٹاورز پر نقصان دہ اثرات کے بارے میں زیادہ سے زیادہ ہوشیار بن جاتے ہیں.

معطل ٹاورز

بنیادی طور پر معطلی ٹاورز اس ٹرانسمیشن لائن کی براہ راست لائن پر ہیں. یہ زیادہ سے زیادہ 5 زاویے تک زاویہ بھی مختلف ہوتی ہے. اعلی وولٹیج معطلی ٹاوریں براہ راست لائن کی پوزیشن میں کنڈکٹر کے صرف وزن کو لے جانے کے لئے ڈیزائن ہیں. ٹرانسمیشن لائن میں زیادہ سے زیادہ ٹاورز اس قسم کے ٹاور زمرے میں گر جاتے ہیں اور معطلی قسم کی ٹرانسمیشن لائنوں کی تعمیر کی لاگت بہت سستی ہیں تاکہ دیگر قسم کے ٹرانسمیشن لائنوں کی موازنہ کریں. یہ قسم کے ٹاوروں کو براہ راست چلانے کے لئے یا 2 زاویہ یا 5 ° تک انحراف کے چھوٹے زاویہ پر استعمال کیا جاتا ہے. معطلی ٹاوروں پر کنڈکٹر شاید I-string، V-string یا I & V strings کے ذریعہ کی حمایت کرسکتے ہیں.


کشیدگی ٹاورز (زاویہ)

بجلی کے کشیدگی کے ٹاورز ایسے مقامات پر استعمال کیے جاتے ہیں جہاں انحراف کی فرشتہ کی حد 5 سے زائد ہے. یہ ٹاورز کو زاویہ ٹاوروں کے طور پر بھی جانا جاتا ہے اور ٹاور کوبل کی کشیدگی کا بوجھ لینے کے لئے تیار کیا جاتا ہے. کشیدگی کے ٹاورز زیادہ تر پوائنٹس کو تبدیل کرنے اور سیکشن کے مقامات کو الگ الگ کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں.
ایک زاویہ ٹاور سے ایک زاویہ ٹاور سے دوسرے زاویہ ٹاور کو سیکشن اور سیکشن کی لمبائی کے طور پر جانا جاتا ہے، جغرافیایی مقام پر مختلف ہوتی ہے. سیکشن کے درمیان تمام ٹاورز معطل ٹاورز ہیں. معطلی ٹاور ہلکا پھلکا ہیں اور زاویہ ٹاوروں کے مقابلے میں بہت زیادہ معاشی ہیں.

کشیدگی کا ٹاور مزید دو اقسام میں تقسیم کرسکتا ہے اور مناسب ٹاورز کے مقام میں انفیکشن زاویہ کے مطابق یہ ٹاور کی قسم بھی درجہ بندی کی جا سکتی ہے. مختلف قسم کے زاویہ کی وجہ سے کشیدگی کے ٹاورز کی اقسام بیلی میں بیان کی جاتی ہیں.

0-10 ڈگری کشیدگی ٹاورز (TD1)
10- 30 ڈگری کشیدگی ٹاورز (TD3)
30-60 ڈگری کشیدگی ٹاورز (TD6)

خصوصی ٹاورز  

یہ ٹاورز ایسے مقامات پر استعمال ہوتے ہیں جیسے طویل عرصے سے دریا کے دریا کے پارٹس، وادی کراسنگ، موجودہ لائنوں سے بجلی کی لائن کراسنگ، بجلی کی لائنیں موجودہ لائنیں (گنٹری قسم کے ڈھانچے)، موجودہ لائنوں، خصوصی ٹرانسمیشن ٹاوروں وغیرہ کو ٹائپ کرنے میں شامل ہیں.

خصوصی ٹاور کی قیمت معطلی ٹاور لائن کی قیمتوں سے کہیں زیادہ ہے. خصوصی ٹاور کا ڈیزائن زیادہ مقام پر مبنی ہے.

خصوصی ٹاورز وسیع پیمانے پر موجودہ لائنیں، خصوصی ٹرانسمیشن ٹاورز اور لائن راستے پر گرنے کے لئے بڑے پیمانے پر استعمال کیے جاتے ہیں.  

جسم کی توسیع اور ٹانگ توسیع

اگر ہم ٹرانسمیشن ٹاور کی اونچائی پر غور کرتے ہیں، تو ٹرانسمیشن لائن میں تمام ٹاورز کی اونچائی ایک ہی نہیں ہے.

ٹرانسمیشن ٹاور جسم کی توسیع اور ٹانگ کی توسیع کا استعمال کرتے ہوئے مختلف ٹاور ہیٹھٹ کی قسم کا پتہ چلا جا سکتا ہے. مختلف جغرافیائی محل وقوع کی وجہ سے ٹاورز کے درمیان اسپان ہر جگہ ایک ہی اعلی وولٹیج ٹرانسمیشن لائن میں ہی نہیں ہیں.

جب ہم کچھ علاقے میں ٹرانسمیشن لائن لگاتے ہیں تو ہمیں بہت سے ڈیزائن پیرامیٹرز پر غور کرنا پڑتا ہے. ہم اپنے مستقبل کے مضامین پر ان پیرامیٹرز کے زیادہ سے زیادہ بحث کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں.


متعلقہ خبریں

متعلقہ مصنوعات

  • ہائی وولٹیج ٹرانسمیشن ٹاورز
  • لیٹٹی زاویہ ٹاور
  • خود معاون ٹاور
  • سٹیل کی بیرونی ساخت
  • چھتری ٹاور
  • چھت کے اوپر بریکٹ